Hemma hos pappa

 
Har äntligen efter typ en månad lyckats förflytta mig från mamma till pappa. Så här landade jag igår. Vi hade en oerhört mysig tacokväll och kikade på x-factor. Riktigt mysigt! Sen sov jag riktigt kasst för var tät och kunde bara andas genom ena näsborren. Och jag som kollade på näsprayen innan jag for ifrån mamma och tänkte "nej den behövs nog inte mer", där fick jag för vad jag tänkte.
 
Nu på förmiddagen har jag rensat lite bland mitt smink. Jag kände att det var rätt välbehövligt. Ställde också upp allt på mitt skrivbord som numera är ett sminkbord. Det blev faktiskt rätt bra. Lite rörigt mitt i det ordnade men då ser det iallafall ut som någon bor här i rummet.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vad skall du göra hos din pappa. Skall du bo där, pluggar i närheten eller?

2012-10-20 @ 15:46:08
URL: http://svartbrod.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0