Minusgrader!

 
Shit, vad sjukt att det blivit riktigt kallt ute. Det var liksom minusgrader när jag vaknade imorse! Brrr.. Jag gillar vintern men inte kylan, haha. Det blir bara jobbigt om det är för kallt tycker jag. Blir riktigt stel och seg i kroppen av kyla också, usch.
 
Just nu ligger jag i sängen och vilar upp mig, lyssnar på lite musik och bara degar. Snart är det dags att sätta fart och börja städa rummet. Har sagt i någon vecka nu att jag ska städa rummet men det har inte blivit av. Så idag MÅSTE jag verkligen ta tag i röran. Det ser ut som ett bombnedslag just nu.
 

Kommentarer
Postat av: Anny

Det var frost här imorse också, när jag vaknade, tur att jag inte behövde gå nånstans utan fick sitta inne med en varm kopp te, haha! Jag har inget emot kylan egentligen, är mer snön som är jobbig. Sålänge det är kallt men snöfritt så är jag nöjd!

Svar: Jag är sjuk så jag får också hålla mig inne största delen av tiden ;) fast jag hade mycket hellre gått ut i frosten än att ligga och dra mig i sängen. Man blir ju så uttråkad av att vara sjuk. Men hur kan du inte gilla snö? Haha, det är ju den största tjusningen :D
idaviktoriia.blogg.se

2012-10-12 @ 11:38:09
URL: http://annywithawhy.yt
Postat av: Ylva

Usch ja för kylan. Får ont i kroppen och lederna jag med utaav kylan.

Lycka till med städningen, :-)

Svar: Ja det är jobbigt :(
Tack!
idaviktoriia.blogg.se

2012-10-12 @ 16:14:22
URL: http://svartbrod.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0