Monday morning

 
Det är såhär jag startar min måndag. Har precis druckit en kopp grönt te. Försöker dricka minst en kopp om dagen, har hört att det ska vara bra för väldigt många olika saker (?) Och eftersom jag är hälsomänniskan numro 1 måste jag helt enkelt testa det ett tag och se om jag märker någon skillnad och om det gör någon nytta ;)
 
Annars så hade jag tänkt fixa lite med bloggen en stund och checka lite bloggjobb innan jag beger mig neråt för att försöka få i mig någon frukost. Brukar ha svårt för att få i mig frukost i vanliga fall och inte får jag större aptit av matförgiftning heller. Kommer väl sluta med att jag sitter och får tvinga i mig, äta bör man annars dör man.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så gott med te!

Svar: Ja, riktigt gott är det :)
idaviktoriia.blogg.se

2012-10-08 @ 17:49:30
URL: http://lakeyours.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0