Video - Lockar håret

 
Vet inte om ni tycker det är roligt med videos? Jag hittade en gammal på min dator där jag lockar håret lite snabbt, så nu satte jag mig och klippte ihop den lite slarvigt. Ignorera mina fula miner som jag gör. Jag kanske borde fixa en ny video? Eller göra liknande videos? Göra videoinlägg överhuvudtaget? Kom gärna med tips om det är något speciellt ni vill se i en video isåfall :)
 
Men först och främst får jag fixa fram en bättre kamera att filma med. Kvalitén på denna är ju riktigt, riktigt kass.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Filmer är alltid roliga för då får man lära känna bloggaren lite mera. :-)

Svar: Håller med!
idaviktoriia.blogg.se

2012-10-12 @ 16:18:47
URL: http://svartbrod.wordpress.com
Postat av: Louise

härmis ;)) mjo men det är ju kul med vlog eller videoinlägg rent allmänt. kör på om du tycker det är kul :)

Svar: Haha, la faktiskt upp denna på en gammal blogg för 2 år sen :) Yes jag får se!
idaviktoriia.blogg.se

2012-10-13 @ 18:30:36
URL: http://louisehaugen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0