Yesterday

 
På kvällen igår tog jag mig ut på en liten promenad. Ännu ett steg i rätt riktning, får hoppas att mina sjukdomar snart ger med sig! Men det känns skönt att iallafall vara på benen igen. En riktig frihet alltså.
 
Jag fick lust att ta mig ut till motions-spåret där jag oftast brukar motionera. Kände att jag var tvungen att få i mig lite fitness-luft för att vändningen ska gå snabbare men jag måste också medge att jag blev grymt avundsjuk när jag såg person efter person springa förbi mig. Samtidigt kunde jag gå därifrån med ett leende på läpparna, ett steg närmre mitt vanliga liv. Och jag fick vekligen en extra kick och ännu mera motivation. Akta er för jag kommer vara riktigt farlig ute på motions-spåret framöver ;)
 
Nu blir det fortsatt städning av rummet, är snart färdig. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad grönt det är hos er! Här är allt gult...

Svar: Lite gul/orange har vi men mest grönt än så länge. Tyvärr :(
idaviktoriia.blogg.se

2012-10-13 @ 10:08:24
URL: http://MLilja.webblogg.se
Postat av: Ylva

Fina bilder.
Varför får du inte motionera och vad är det för sjukdomar du har? Är så nyfiken, hihi. :-)

Svar: Tack. Vi håller på att utreda varför jag blir sjuk ofta, så vi vet inte riktigt vad det beror på :(
idaviktoriia.blogg.se

2012-10-13 @ 10:13:58
URL: http://svartbrod.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0